2009. november 25., szerda

Adventi házak folytatás


ma befejeztük a házakat. tegnap még az alap színeket megfestették,ma pedig a precízebb részek,és az összerakás következett. Megrajzoltam nekik előre az ablakokat,amiket kiszíneztek,majd beragasztottam a spaletták mögé.hol kislány kukucskál ki,hol gyertya ég az ablakban,hol a karácsonyfa látszik.
Az ajándékos módszer a következő:
keresztbe fűztem kemény papírból levágott szalagokat a házon,aminek az eleje olyan,mintha az ablak párkány lenne.Rá kell tenni az ajándékot a szalagokra,és ha kihúzzák,lepottyan az aljára. utána kicsit meg kell emelni a házat,és már ki is lehet venni. Csak arra kell figyelni,hogy mindig az alul lévő szalagot kelljen hamarabb kihúzni. Megcsináltam nekik a számokat matricásra,így még azt is ők ragaszthatták fel.Még tavaly elhatároztam,hogy nem csak édességet,és apróságokat fognak kapni idén,hanem valami igazán hozzájuk szóló dolgot is. Egy karácsonyi témájú vagy hangulatú mesét szétbontok 24 részre,a részeket ráírom a szalagokra. Minden nap egyre többet tudnak meg a meséből,szenteste napján pedig az egészet egyben fel lehet olvasni.Kicsit megszórom aranyporral a lapokat,hogy úgy tűnjön,angyalok írták.(mivel nálunk ők a felelősek az ajándékokért).Ha valaki tud valami nagyon klassz mesét,még szívesen fogadom..
Ezt a házat Panna csinálta,még nincsenek betéve a párkányok
Ez a Petra műve.a ház tulaj kicsit vizes fával fűtött be,mert nagyon füstöl a kémény...(ami vatta)
És a polcon,feltéve a helyére.A nagy házat is Panna csinálta,csak ott festette az ablakokat,és spalettát nem csináltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók